2 november 2011

Spaans experiment













Begin oktober was ik een week in Spanje. Om foto's te maken, maar waarvan precies... Ik kreeg de kans te fotograferen voor een expositie in De Nieuwe Mulderij (El Nuevo Fresado). Hier wordt in december weer een serie tapasavonden gehouden, georganiseerd door wijnwinkel El Gusto uit Leeuwarden.

Mijn timing was niet optimaal, de wijnoogst was net achter de rug en de olijvenoogst liet nog een maand op zich wachten. Met mijn vriendin/assistente ging ik op zoek. Druiven zochten we, en mooie oude olijfbomen. Bijzondere straatjes ook, of bijzondere mensen. We slaagden erin met een hele lading beelden thuis te komen. Van alles wat. Nu nog een keuze maken om te exposeren in december. Er is uiteindelijk genoeg, al had ik in eerste instantie het idee van niet.

Deze foto was eigenlijk een testshot om te zien of de camera-instellingen de juiste waren voor de sfeer van de avond. Conclusie? Ja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten