10 december 2013

Parijse combinatie
















In vervolg op het bericht À la Bogaers presenteer ik jullie hier een tweede Parijse combinatie. Gisteren had ik even tijd. Terwijl ik aan de telefoon op verbinding zat te wachten, bekeek ik nog eens mijn foto's van ons bezoek aan Paris Photo, halverwege november. Ik meende toch meer dan één koppel foto's te hebben geschoten in de geest van Paul Bogaers' 'Upset down'...

De foto links is een grappige. In een etalage stond een grote plant, met daarop gericht een spot die steeds van kleur veranderde. Vooral 's avonds gaf dat een bijzonder effect op de bladeren. De vitrine was vlakbij ons hotel, dus we zijn er in het lange weekeinde dat we in Parijs waren een paar keer langsgelopen.

Op het moment dat ik een muur passeerde met daarop de foto rechts, zag ik er meteen een combinatie in. Temeer omdat zo'n zelfde voorstelling van het stel met paraplu op een ander muurpaneel hing met een roze paraplu. Die had als derde beeld deze combinatie kunnen aanvullen, ware het niet dat van deze de mooiste uitsnede te maken viel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten