31 december 2013

Happy New Year




















Dear all,
The year has passed in a flash. When I look back on this blog I seem to have posted a similar photo only a short while ago. But in the meantime I've lost quite a few colleagues because of cut backs, I've changed desk at the newspaper Leeuwarder Courant (from supplements to the arts) and gained a year.

In the field of photography I saw some great projects, about which I've posted some blogs. I've visited Noorderlicht, Fotofestival Naarden and Paris Photo. Stayed in touch with some lovely photography friends, but also lost touch with some others. I hope the new year will bring us back together. Maybe in Arles or Perpignan this time? Or some other interesting venue.

I wish you all a sparkling 2014!

Lieve allemaal,
Het jaar is voorbij gevlogen. Nog maar kort geleden heb ik een soortgelijke foto als hierboven op deze blog gezet, voor mijn gevoel. In de tussentijd heb ik afscheid moeten nemen van collega's, die wegens bezuinigingen moesten vertrekken. Ik heb een andere functie gekregen bij de Leeuwarder Courant (verhuisde van bijlage- naar cultuurredactie) en ben weer een jaar ouder.

Op fotografiegebied maakte ik kennis met een paar interessante projecten, waarover ik op deze blog ook wel heb geschreven. Ik was een aantal keren bij Noorderlicht, Fotofestival Naarden en bezocht Paris Photo. Ik wist contact te onderhouden met een aantal fotografiecollega's, met anderen raakte ik het contact een beetje kwijt. Maar misschien lukt het in 2014 elkaar weer te zien. Mogelijk dit keer in Arles of Perpignan?

Ik wens jullie allemaal een spetterend 2014!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten