31 oktober 2012

Open cel














Via Facebook, Twitter (@gittebrugman) en LinkedIn heb ik net de wereld laten weten dat de overzichtsexpositie van de Open Atelierroute Leeuwarden is geopend. Dit blog heeft soms een wat langzamer effect, maar voor mijn lezers is het ook interessant te weten dat ik dit weekend meedoe aan die atelierroute in mijn cel 2.29 in de Blokhuispoort. Zowel zaterdag als zondag ben ik van 10 tot 17 uur geopend.

De bewuste overzichtsexpositie is ook in de Blokhuispoort te zien. Bovendien hebben een aardig aantal deelnemers hier hun atelier of zijn er voor de gelegenheid 'te plak'. De leden van het gastcollectief 6kmperuur10mdiep - dat zich speciaal heeft laten leiden door het thema 'filosofie verbeeld' - exposeert naast de overzichtstentoonstelling.

Daarnaast is het zeer de moeite waard de andere ateliers in Leeuwarden en omgeving te bezoeken. Deelnemende kunstenaars is gevraagd iets te maken dat toegevoegd kan worden aan de catalogus, die dit jaar de vorm heeft van een verzamelmap (A4). Actief bezoek van ateliers wordt dus beloond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten