20 juni 2011

Hip


















(foto Jeroen Toirkens)

Het gebeurt niet vaak dat ik zelf op de foto sta, maar gelukkig bevind ik me soms in gezelschap van andere fotografen en dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik voor een lens beland. Niet als ik het doorheb, maar als ik in gedachten ben. In dit geval, dus.

Jeroen Toirkens - mededeelnemer aan de Noorderlicht Masterclass- heeft deze foto van me gemaakt met de Hipstamatic tool op zijn iPhone. Geweldige trucendoos is dat, die ik beslist ook eens wil gebruiken. Mijn telefoon doet het echter nog prima, en na een paar andere grote uitgaven houd ik het nog even bij dit oude modelletje. Maar misschien kan ik de app ook op mijn iPad gebruiken?

De 'lens' vertekent trouwens enorm. De stapeltjes voor in beeld zijn contactprintjes van 4 bij 8 centimeter ongeveer. Het lijken wel stapels kranten die bij het oud papier zijn gezet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten