9 februari 2020

Vierkant achter Vrijheid


















Henk Dillerop van Galerie Westerkade in Leeuwarden heeft me uitgenodigd mee te doen aan de expositie Vierkant achter Vrijheid, in het kader van 75 jaar bevrijding. Hij heeft meer fotografen uitgenodigd (Baukje Venema, Ton Groot Haar, Menno de Boer, Monique van Velzen, Natalia Balanina, René den Engelsman, Erwin Hendriks, Paul Dolk, Dineke Kaal, Jan Kalma, René Alberts en Tryntsje Nauta). Samen exposeren we in april/mei in zijn galerie.

Bij het onderwerp denk ik meteen aan een vlucht ganzen of andere trekvogels. En daar heb ik wel de nodige foto's van. Maar op een of andere manier vind ik dat te voorspelbaar, al is die V-vorm natuurlijk een mooi symbool bij het thema.

De komende weken ga ik me op dit project storten, want op 1 maart is de deadline al. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten