16 november 2016

Een boek
























Ik had al een boek. Sterker nog, ik had al meer boeken gemaakt. Maar mijn laatste mijlpaal was toch al weer van een paar jaar geleden: De achterban, supporters van SC Cambuur in 2011. Vijf jaar geleden!

Deze stapel glimt me dan ook tegemoet. Ik ben heel blij met het resultaat van een paar jaar rondreizen, fotograferen, schrijven, bijwerken en oppoetsen. Deze Foodtocht door Friesland komt hiermee bijna ten einde. Bijna, want de Nederlandse versie komt in het voorjaar uit. De Engelse variant is nu klaar. A Slow Food Guide to Friesland gaat binnenkort de wereld over, als Stenden University het boek uitdeelt onder haar contacten.

Dank aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt. Als ondernemer of recensent, als meedenker, vormgever of uitgever. Onze inspanningen hebben iets heel moois opgeleverd en dat wordt alleen nog maar mooier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten