15 mei 2016

Uitnodiging

























Mijn pieper - Roseval On Pedestal - is in Groningen. Afgelopen vrijdag een hele reis moeten ondernemen om het werk op tijd bij Lê Huynh in MartiniPlaza te krijgen, maar het is allemaal gelukt. Van 21 mei tot en met 31 december van dit jaar hang ik tussen schilders als Erik Zwezerijnen, Hendrik Elings, en collega-fotografen als Maartje Roos, Jenny Boot en Gea Schenk.

Het is voor het eerst dat ik een foto heb laten afdrukken en plakken achter plexiglas. Bij Wilcovak in Hoogeveen. Het ziet er bijzonder glossy uit en dat past bij het beeld, vind ik. De art foyer van MartiniPlaza is reusachtig en ik ben blij dat ik voor deze foto heb gekozen (100x83 cm), die niet verdrinkt op de wand.

Aanstaande vrijdag is de opening, 16.30 tot 19.30 uur. Kunstenaars zijn aanwezig, evenals hapjes, drankjes en muziek. Dus wie belangstelling heeft, is bij deze uitgenodigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten