3 juni 2010

Jammer













Het gaat niet door, de Noorderlicht-expositie in de Kunstuitleen. Germa van Heerbeek belde me afgelopen week om te vertellen dat ze niet genoeg Friese fotografen kan vinden die werk maken dat past bij haar doelgroep. Jammer, want ik had me erop verheugd. Maar niet getreurd. Ik verhuis mijn werk naar Croissanterie Vittorio. Daar laten we in de eerste maand van Noorderlicht zwartwit fotografie van Joop Gutman zien, waarna mijn landschappen een kleurig en hopelijk fraai contrast vormen. Afwisseling, daar doen we het voor.
Het Natuurmuseum wil wel als satelliet in het programmaboekje staan, dus op deze manier is er mogelijk ook wat aandacht voor onze groepsexpositie 'Buitenbeentjes in de natuur'. Alle teksten zijn zo goed als klaar. Nog even de laatste puntjes op de i. Hier alvast een beeld van Norma, de hoofdpersoon in mijn bijdrage aan de tentoonstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten