29 augustus 2016

Extra, extra...

























Het is bijna zover. Morgen of woensdag verhuizen weer een paar foto's van mij naar Amsterdam, waar ze komen te hangen in de Extra Face the Dutch expositie in Galerie Beeldend Gesproken. Ter gelegenheid van Art West zijn ze daar dit weekend te zien. Samen met werk van Anton Havelaar, Mariska Karto, Wim Koen, Margaret Lansink, Elmer van der Marel, Jenny Boot, Ton Dirven, Nelske Elzer, Aloys Ginjaar, Marinka Masséus, Maartje Roos, Tina van Turnhout en Edel Verzijl. Uiteraard ontbreekt de belangrijke schakel en producer - Astrid Verhoef - niet.

Op deze aankondiging is een van mijn foto's al te zien, het platte 'blauwe' landschap in het midden. Onderdeel van een kleine serie On the move, die ik in Schotland heb gemaakt. O, ik mis Schotland…

Maar andere landen zijn ook mooi, en ik hoop binnenkort zuidelijker foto's te maken. Dan kom ik daar via dit blog weer op terug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten