8 april 2013

Slaapplek 2
















De laatste tijd verschenen er allerlei bouwsels in het Leeuwarder Bos. In een ervan ligt al een tijdje een luchtbed met een deken, al heb ik er nog niemand echt zien slapen. Met de honden loop ik er dagelijks langs, dus toen ik zondagmorgen de tijd had heb ik mijn camera meegenomen. Kon ik een aanvulling schieten op mijn serie 'Slaapplekken in het Leeuwarder Bos'.

De bouwsels hebben allemaal iets aandoenlijks. Er zijn wat takken tegen elkaar aangezet in de vorm van een wigwam, of ze zijn met een paar touwtjes aan elkaar gebonden tot een blokhutje. Maar waterdicht zijn ze beslist niet en stevig evenmin.

Op andere plekken vind je soms kledingstukken zoals dit. Achtergelaten in een tijd dat het weer nog warmer was. Door mensen die buiten hebben geslapen, of alleen maar wat tussen de bomen hebben gezeten. Om iets te drinken? Wie zal het zeggen. In elk geval kan ik binnenkort de serie op mijn website uitbreiden met nieuw materiaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten