9 november 2010

Open cel


















(foto Geiske Zijlstra)

'Open atelier' kan ik mijn bescheiden onderkomen in de Blokhuispoort niet noemen. Als fotograaf ben ik er niet of nauwelijks aan het werk, behalve dan als ik experimenteer met linosnedes of foto's zit te bewerken op mijn laptop. Maar ik gebruikte de cel afgelopen weekeinde wel als een mini-expositieruimte tijdens de Open Atelierroute van Leeuwarden. Honderden mensen bezochten de Blokhuispoort en een groot deel waagde zich op de tweede verdieping om mijn werk te bekijken.

Een van hen was collega Geiske Zijlstra die deze foto maakte, zodat ik er zelf ook eens op sta. Rechts zijn drie van mijn landschapscombinaties te zien, die tot voor kort bij croissanterie Vittorio hingen ter gelegenheid van fotomanifestatie Noorderlicht. Verder oogstten vooral mijn foto's van Norma Miedema lof, met als uitschieter het portret van windhond Grace. Daar ga ik meer mee doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten