20 februari 2012

Zelfportret



















Afgelopen zaterdag bezocht ik met Bas Jongerius, Dolph Kessler en Linus Harms de galerie INART in Lemmer. In het voormalig postkantoor mag het kunstenaarscollectief INART exposities en andere culturele activiteiten organiseren, en dat doet de groep met elan. Zaterdag werd een expositie geopend, met didgeridoomuziek en drankjes.

Wij waren er ook om de galerie in ons op te nemen. In september en oktober exposeert De Friese Camera hier, tijdens Noorderlicht. We hebben al de nodige ideeën, en dat leidde ertoe dat ik vandaag mijn archieven heb doorgespit. Wat heb ik nog liggen dat eigenlijk nooit ergens in paste, maar wat ik wel eens tentoon wil stellen?

Genoeg, en ik kwam ook dit zelfportret tegen. Een nichtje van de foto op mijn website. En verder nog veel meer kleurrijke, intrigerende, boeiende en bijzondere beelden die ik nooit kon gebruiken. Ik zoek nu wat bij elkaar past, denk aan een soort mozaïek. Maar eens aan de groep voorleggen, als ook Titeke Postma en Marijke van Ruiten er weer bij zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten